Menu

Zwroty, wymiany, reklamacje

Jak zwrócić towar?
W przypadku zwrotu wystarczy na formularzu znajdującym się w przesyłce zaznaczyć, że jest to zwrot [Z] oraz odesłać przesyłkę na nasz adres. Przelew zwrotny otrzymasz w ciągu 2-3 dni roboczych. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu, jaki zostały przez Państwa użyty w zamówieniu. Jeżeli przelew wykonany był za pośrednictwem przelewy24 to przelew zwrotny wykonany zostanie za pośrednictwem przelewy24. Numer rachunku bankowego należy wypełnić tylko gdy zamówie zostało wysłane "za pobraniem". Nie zapomnij o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.

Jak wymienić towar?
Sposób 1 (zalecany, najszybszy), dokonaj zwrotu towaru, a następnie złóż i opłać nowe zamówienia. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 2-3 dni roboczych.
Sposób 2, dokonaj zwrotu zamówionego towaru i od razu złóż nowe zamówienie na wymianę. Produkt na wymianę zostanie zarezerwowany. Podczas składania zamówienia na wymianę w koszyku wybierz sposób płatności "Wymiana towaru". Po otrzymaniu Twojej przesyłki dokonamy wymiany produktu w ciągu 3 dni roboczych. 
Nie zapomnij o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.

Koszt wysyłki zwracanego / wymienianego towaru ponosi Klient. Koszt ponownej wysyłki do Klienta ponosi workstyle.pl.

Adres na jaki należy kierować przesyłki:
WORKSTYLE - Zwroty
ul. Podwale 3
32-500 Chrzanów
tel: +48 888 637 937

 

Opublikowano: