Po założeniu Carhartt szybko zyskał poparcie pracowników kolei, którzy docenili wysoką jakość konstrukcji i trwałość tej odzieży. Zdając sobie sprawę z tego, że ich odzież robocza do dużych obciążeń może spodobać się wielu pracowitym amerykańskim branżom, Carhartt Total Company postanowiła rozszerzyć swój rynek. Następnym celem firmy byli rolnicy z całego kraju. Podobnie jak pracownicy kolei, rolnicy traktowali ciężką pracę jako sposób na życie i od dawna starali się znaleźć odzież, która mogłaby ich przetrwać podczas długich godzin pracy w polu.

W latach dwudziestych Carhartt Total Company zaczęła reklamować się bezpośrednio w społeczności rolniczej, umieszczając reklamy w gazetach i czasopismach, które były sprzedawane bezpośrednio lokalnym rolnikom:

Reklama ogrodniczek Carhartt, około 1935
Reklama ogrodniczek Carhartt, około 1935

„Ponad 8 na 10 rolników w USA czyta „Michigan Farmer”. Carhartt to jedyne ogrodniczki, które konsekwentnie reklamowane są w tej wspaniałej gazecie rolniczej. ”

Zachęcając przedsiębiorczych sprzedawców z tamtych czasów, kierownictwo firmy stwierdziło, że otrzymywali stały strumień listów od konsumentów zastanawiających się, gdzie kupić produkty Carhartt. Tylko w 1925 roku firma zgłosiła, że ponad 2000 osób prosi o lokalizację najbliższego dealera Carhartt. Jeden rolnik napisał:

„Przez lata nosiłem ogrodniczki Carhartt i jakoś się od nich uwolniłem, ale ostatnio widziałem Wasze reklamy i przypomniały mi, że Carhartt to najlepsze ogrodniczki, jakie kiedykolwiek nosiłem. Podaj mi nazwę mojego najbliższego sprzedawcy. Chcę kupić ogrodniczki Carhartt. ”

Reklama ogrodniczek Carhartt, około 1925
Reklama ogrodniczek Carhartt, około 1925

Oprócz reklam Carhartt wykorzystywał gazety zorientowane na rolnictwo, aby przeprowadzać badania rynku, dowiedzieć się, co lubią i czego nie lubią rolnicy, oraz lepiej zrozumieć, co wpłynęło na nich podczas zakupów:

„Kilka tygodni temu Michigan Farmer wysłał list do rolników w całym stanie z pytaniem, jaki rodzaj ogrodniczek preferują. Ponad 40% tych rolników stwierdziło że wysokiej jakości wyprodukowane w kraju, które są dostępne tylko u niezależnych kupców! ”

Reklama w gazecie rolniczej Michigan Farmer, około 1953
Reklama w gazecie rolniczej Michigan Farmer, około 1953

Poza marketingiem skierowanym bezpośrednio do rolników, skontaktowaliśmy się również z naszymi detalistami z ciężko pracujących amerykańskich społeczności rolniczych:

„Ogrodniczki Carhartt zapewnią rolnikowi większą wartość, większy komfort, większą trwałość niż jakakolwiek tania odzież, którą można kupić w sieciówkach. Rolnik też to wie. Przez lata kupował tanią odzież, ponieważ myślał, że nie stać go na droższą. Jest teraz gotowy do wymiany - i dzięki tej silnej kampanii Carhartta, mówimy mu o tobie, jego niezależnym sklepie, zrobi u Ciebie zakupy ”.

Firma dystrybuowała foldery do lokalnych sklepów i sprzedawców, zachęcając ich do kontaktowania się z lokalnymi społecznościami. „Wyobraź sobie, że jesteś rolnikiem, który otrzymał to do domu, i czyta to w wolnym czasie. Czy nie byłbyś pod wrażeniem? ” Poza pakietem informacyjnym Hamilton Carhartt sam korespondował z detalistami, zachęcając ich do dostarczania rolnikom trwałych produktów Carhartt, ponieważ wiedział, że staną się lojalnymi, dożywotnimi klientami marki.

List do sprzedawców dotyczący rolników, około 1935
List do sprzedawców dotyczący rolników, około 1935

Ponadto Carhartt stworzył i dystrybuował specjalne upominki promocyjne, aby przyciągnąć kupujących z gospodarstw rolnych. Jednymi z najwcześniejszych prezentów, które Carhartt dokładał do zakupów były księgi Farm Carhartt, Zapasy i Zbiory Upraw.

Książki te służyły nie tylko jako świetna reklama dla Carhartta, ale także stanowiły pomoc dla rolników w śledzeniu hodowli zwierząt, kosztów zbiorów, harmonogramów i innych informacji związanych z biznesem rolniczym. Innymi znaczącymi prezentami tej epoki były np. chustki i rękawiczki.

Księga Carhartt Farm Account Book, 1934
Księga Carhartt Farm Account Book, 1934

Oprócz upominków Carhartt przeprowadził szereg kampanii promocyjnych mających na celu zwiększenie świadomości marki i pozyskanie nowych klientów potrzebujących wytrzymałej odzieży roboczej. W jednej kampanii reklamowej z 1925 r. Firma rozdała osiem samochodów. W innym, darmowe towary były oferowane osobom, które zwróciły guziki i metki z zakupionych ogrodniczek Carhartt.

Przez cały czas nowe technologie, takie jak radio, były wykorzystywane do przyciągania szerszego grona klientów. W 1928 roku słuchaczom stacji radiowej WEBQ w Harrisburgu w stanie Illinois zaoferowano bezpłatną chustkę, jeśli po usłyszeniu reklamy napisali do Carhartt Total Company. 8 września 1935 r. Firma uruchomiła program radiowy Carhartt z udziałem dziewcząt Carhartt. Program radiowy był bezpłatny i był opłacany przez tych samych niezależnych sprzedawców, którzy w swoich sklepach oferowali ogrodniczki Carhartt. Przystępując do programu, słuchacze mogli również wygrywać nagrody. Ten program był transmitowany przez ABC Indiana i pomógł Carharttowi skutecznie wejść na rynek rolniczy.

W 1939 roku, z okazji 50. rocznicy, Carhartt zaoferował aparaty fotograficzny Univex w bardzo obniżonej cenie 25 centów. Kamera pokazana poniżej jest częścią reklamy w gazecie. Aparat był podobny do tego, który został rozdany w ramach kampanii.

Reklamowy aparat fotograficzny Univex, Battle Creek Enquirer, Maj, 1939
Reklamowy aparat fotograficzny Univex, Battle Creek Enquirer, Maj 26, 1939

Bardziej niż większość Hamilton Carhartt rozumiał znaczenie rolnictwa, ponieważ było ono również integralną częścią procesu produkcyjnego Carhartt. Firma była zależna od rolników, którzy produkowali bawełnę, z której wykonano ogrodniczki - bez bawełny do przetworzenia w fabrykach bawełnianych Carhartta proces produkcji nigdy by się nie rozpoczął:

„Chlubimy się tym, że płacimy dwa (2,00 USD) dolary więcej za tuzin bawełny na produkcję ogrodniczek Carhartt, niż nasi konkurenci, którzy naśladują naszą odzież”.

Fabryka bawełny Carhartt, Rock Hill, NC, około 1921
Fabryka bawełny Carhartt, Rock Hill, NC, około 1921

Ostatecznie marketing dla amerykańskich rolników położył fundament, który przyniesie obopólne i trwałe korzyści. Carhartt potrzebował rolników, a rolnicy potrzebowali wytrzymałego, wysokiej jakości sprzętu, na który mogliby liczyć przez całą dobę. Dostarczając im trwalsze towary, Carhartt pomógł rolnikom pracować ciężej i wydajniej niż kiedykolwiek wcześniej. Chociaż w rolnictwie jest niewiele rzeczy stałych lub przewidywalnych, niezrównana wartość, funkcjonalność i trwałość odzieży roboczej Carhartt zawsze była jedna.